18 Temmuz 2007 Çarşamba

gabargözünt

* LCD ekranlar nasıl çalışıyor?
* Dimes'in "Kırmızı Meyvalar Suyu"na azıcık votka katınca, Covent Garden'ı özledim. Bunu bir de Smirnoff Raspberry Twist ile denemeli.
* Dikkat ettim de, bir yerlere doğum tarihimi yazarken, rakamların duruşundan hoşlanıyorum. Deli miyim neyim? Burcumu seviyorum ya, ondan sanırım. Delice!
* Transformers'ı merak ettim. Seyir de edeyim.
* History Channel'da eski savaşları, medeniyetlerin ve kültürlerin çarpışmasını, eski silahları ve teknikleri işleyen; Türkçe seslendirmeleri hatalarla dolu belgeselleri seyretmeyi seviyorum. Age of Empires oynayasım geliyor seyrettikçe... Bir de, Selçuklu, Osmanlı, Moğol istilaları, savaşları, çarpışmaları konu olsa...
* Adrese dayalı nüfus kayıt sistemi varmış. Geçen sene saymışlar bizi. Ben sayılmamışım.
4 Ağustos itibariyle, resmi işlemler için muhtardan ikametgah alınmayacakmış da; kimlik numaramıza bakınca, adresimiz çıkacakmış.
Bu veri tabanını düzenleyen devlet, "Oy kullanacaklar kaleye mum diksin" şeklinde davrandığı için çok insan oy veremeyecek.
Devlet insanlardan oluşuyor bu arada. Transformers'dakiler gibi bir yapı değil yani... Devleti oluşturan bu insanların bir bölümü demiş ki "Bu veri tabanında kimlik numarası ve adresiyle yer almayanlar, kallavi para cezası ödesin!"
* Kaş nasıl ki?
* İyilik yap, iyilik bul.
* İyilik yap, denize at.
* Denize atla, iyilik bul.
* Deniz atı iyidir.
* Deniz atı bulursan denize at, iyilik yapmış olursun.

Hiç yorum yok: