12 Mart 2007 Pazartesi

Hakan kızar

Bazen Hakan'a saldırmak istiyorum. Özellikle, geleceğe dair umutsuz konuştuğunda. Tamam ben de Çınar kadar "herşey mümkündür, yapılır..." tutumunda olan biri değilim, ama Hakan da bazen pek rahatça baştan boşveriyor canım...aaaaaaa!!! Memeleri elledi mi acaba? Şimdi kızar bu bana. Bakın buraya yazıyorum.

Aslına bakarsanız, Hakan da değişiyor. Bunu en açık şekliyle, Barselona'ya gittiğimizi bilmediği için sitemine maruz kalırken anladım. Benim bildiğim Hakan, Horrible'dır. Kendisi de böyle şeyleri haber vermez, bihaber olmaya da takılmaz. Benim bildiğim, yanıltmış bizi.

Bazen, bazı kızlara sarılıp kutlamak istiyorum. Mesela, bu sabah havalimanında gördüğüm Megadeth T-shirt'ü üzerine ceket giymiş THY kontuarlarına yürüyen balık etli, esmer bir kıza gidip, ne kadar doğal ve sıkı durduğunu söylemek istedim.

Aslına bakarsanız, kızlar değişmiyor. Bunu en açık şekliyle, Barselona'da 10 dakikada bir aşık olunca ve geri döndüğümde 10 dakikada bir "niye ki?" dediğimde anladım. As for me I hacked my brains and headed west annemler...

Hiç yorum yok: